2013. február 2., szombat

3.díj

Kaptam egy újabb díjat

 Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot
  • Válaszolj 11 kérdésre
  • Tegyél fel 11 kérdést
  • Küld tovább 11 embernek

 11 dolog magamról:
  1. 16 vagyok
  2. ez az első mások számára is olvasható blogom
  3. szeretek rajzolni
  4. álmom eljutni Londonba és Párizsba
  5. németet és angolt tanulok suli időben
  6. általában őszinte vagyok
  7. szeretem a vöröset és árnyalatait
  8. sokat olvasok
  9. nem látom értelmét annak, hogy izguljak bármi miatt is 
  10. akiket a barátaimnak tartok azokért harcolni fogok
  11. nem szeretem, ha átvernek
Válaszolj 11 kérdésre:
  1. Van olyan személy az életedben, akiért bármit megtennél?-igen, a legjobb barátnőm
  2. Mi a kedvenc könyved címe?- Angyalsors trilógia, Benina könyvek és még sorolhatnám
  3. Ki a kedvenc színészed és színésznőd?-Színész: Josh Hutcherson;  Színésznő: Selena Gomez
  4. Kedvenc énekes?- Banda: 1D és Wanted;  Egyéni: Conor Maynard
  5. Kedvenc film?- Volt egyszer egy dal (Lucy Hale szereplésével)
  6. Szereted a horrort?-nem
  7. Sportolsz valamit?- régen táncoltam, most sajnos nincs rá időm :(
  8. Egy nap mennyit szoktál tanulni?- max fél,  3/4-órát
  9. Bántottak már meg úgy, hogy nem tudtad megbocsátani?- igen
  10. Sok blogot olvasol?- viszonylag sokat
  11. Volt már barátod /pasid/ ?- nem és nem is szeretnék egyenlőre:) 
 Tegyél fel 11 kérdést:
  1. Mióta blogolsz?
  2. Mi a kedvenc színed?
  3. Ki a példaképed (ha van)?
  4. Mi leszel ha nagy leszel?
  5. Van tesód?
  6. Van akire az életed rábíznád?
  7. Mi a kedvenc ételed?
  8. Mit nézel szívesen?
  9. Szoktál mások előtt sírni? (én ritkán) 
  10. Hol töltötted a legutóbbi szünetet?
  11. Ki lennél, ha mesehős lennél?:)
Küld tovább 11 valamennyi embernek:
  1. Ari:)
  2. F.  
  3.  
  4. Azy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése