2013. február 21., csütörtök

22. fejezet

 Másnap reggel a telefonom csipogására ébredtem. Kihalásztam a zsebemből, majd megnéztem a kijelzőt. Egy számomra ismeretlen számtól, jött egy SMS. Megnyitottam és amit benne találtam minden dühömet a felszínre hozta.
- Erre magyarázatot akarok - suttogtam magam elé.
 Óvatosan kimásztam az ágyból és a konyha felé vettem az irányt. Köszöntem Marynek, aki elém tolt egy tányér palacsintát és végül juharszirupot öntött rá. Megettem, majd elmosogattam magam után és visszamentem a még szundikáló lányhoz. Ránéztem az órára és megállapítottam, hogy 8 óra korán van még nekem is.
 Kb. 9 fele kelt fel. Nyújtózkodott, kidörzsölte a szeméből az álmot, majd ránézett. Mosolya most őszinte volt, még mikor meglátott lehervadt szájáról a mosoly.
- Jó reggel! - köszönt vidáman.
- Neked is. - mondtam egyáltalán nem kedvesen. - Megmagyaráznád, hogy ez mi? - kértem és eltoltam a mobilt, megnyitva rajta az SMS-t.
- Egy SMS. Szerintem Alexától, de nem látom a számot - állapította meg.
- Mégis hogy lehet ez?
- Mikor a parton voltam, küldtem neki egy üzit, hogy jól vagyok - mondta magától értetődően. - Szeretnél, még valamit, vagy mehetek enni?
- Nem ennyi lesz - mondtam és egy bájmosoly kíséretében útjára engedtem.
 Ezt nem hiszem el. Miért kell folyton hazudnia? Miért nem érti meg, hogy aggódom érte?- mondtam magamnak. Miután megreggelizett, visszajött és leült velem szembe. Farkasszemet néztünk, amiben én vesztettem. Kis idő múltán bejött Mary és megkért mindet, hogy kövessük őt a télikertbe.
 Követtük, majd egy fedett és meleg helyre értünk. Meglepődtem, amin Jázmin és Mary is jót nevetett. Leültünk az asztalhoz, majd Mary töltött mindenkinek egy csésze forró teát.
- Ez milyen tea? - érdeklődött Jázmin.
- Eper és kis mentával - mondta mosolyogva a házigazda. - Te még nem láttál ilyet Herceg?
- Nem, de nagyon tetszik - válaszoltam őszintén.
 Beszélgettünk és Mary elmesélte, hogy van két lány és, hogy mennyire egyedül van. Mi meg megígértük neki, hogy gyakran fogjuk látogatni. Olyan 11 körül visszament a házba, magamra hagyva Vele. Felállt és körbenézett a kertben.
- Te láttál már ilyet? - kérdeztem tőle.
- Igen, otthon nekem is van egy hasonló, tele rózsával - válaszolta kissé elvarázsoltan. - Ezt nézd - mutatott egy fehér rózsára, aminek a széle vörös volt. - Gyönyörű - mondta meghatottan.
- Hát persze, de van ami annál sokkal szebb - mondtam, mire kíváncsian felém fordult.
- Mi? - kérdezte.
- Te - jelentettem ki határozottam, majd közelebb léptem hozzá. Így már csak pár centi volt köztünk, amit pár másodperc alatt sikeresen le is küzdöttem. Megcsókoltam, majd levegőhiány miatt szétváltunk.
- Ezt miért kaptam? Azt hittem haragszol rám - mondta ártatlanul.
- Igen haragszom, de ha már itt vagyunk - húztam ismét közelebb - megpróbálhatsz kiengesztelni.
- Kedveskéim, meghoztam az ebédet - jelent meg Mary az ajtóba, mire szétrebbentünk és segítségére siettünk.
 Megebédeltünk, segítettünk elmosogatni, majd megmutatta mit hol találunk. Egész délután kertészkedtünk és beszélgettünk, este megvacsorázunk, majd kártyáztunk. Hát mondhatni nem szerepeltem valami fényesen, mivel mindegyikben kikaptam. Ezután inkább elmentem zuhanyozni, majd lefeküdtem a kihúzott kanapéra.

Jázmin szemszöge:
 Miután reggel kérdőre vont nem sok kedvem volt vele beszélgetni. Egész nap inkább Maryvel beszélgettem, majd mikor Joshsal kettesben hagyott, kénytelen voltam vele kommunikálni. Szóba került a családom és idővel a rózsakertem is. Beszélgettünk, majd megcsókolt és éreztem, hogy ugyan megbántottam mégis valamit akar. Mikor rákérdeztem és válaszolni akart Mary lépett be a kertbe, így inkább segítettünk neki. Este beszélgettünk és kártyáztunk és rendre megvertük Maryvel.
 Egy idő után fáradtságra hivatkozva elment zuhanyozni, majd ledőlt a kanapéra. Nem sokkal később én is követtem a példáját és aludni mentem.
  Álomban ismét a családi kastélyban jártam és mindent vér borított. Bementem a trónterembe, ahol megláttam a szüleim és 3 nővérem holtestét. Megijedtem és elkezdtem a hatalmas ajtó felé futni, amikor további 3 lövésre lettem figyelmes. Megtorpantam, majd hátrálni kezdtem. Elestem és zuhanni kezdtem lefelé.

2 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett :) én sokkal nagyobb haragra számítottam..sőt teljes kiborúlásra és veszekedésre, de megindokoltad :D (legalábbis nekem) és a rózsás rész tetszik a legjobban amikor bókol , majd csókol :D :$ nagyon ó lett , siess a következővel :D ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már majdnem megvan. Vagy ma vagy holnap fenn is lesz :)

      Törlés