2012. december 14., péntek

8. fejezet


Remélem tetszeni fog mindenkinek és komikat a fogok kapni
:D


 Mikor a pulthoz értünk hirtelen valaki hátulról átölelt, amitől nem kicsit megijedtem és hátrafordultam, majd megláttam.....
Lillyan Song
- Szia, nővérkém- szólalt meg egy csöpp kislány.
- Szia,- hebegtem- annyira rég láttalak Lilly. Hogy kerülsz Londonba? Ugye nem szöktél el otthonról?- kérdeztem a húgomat (nem vér szerinti), akit jó szorosan magamhoz öleltem.
- Én hoztam el. Gondoltam meglepem ezzel az imádott unokahúgomat- mondta egy 30 év körüli férfi, majd óvatosan megölet.
Philip Gerard Song
- Bácsikám, de örülök neked- viszonzásképp én is megöleltem őt.- Hogy hogy eljöttél meglátogatni minket? És meddig maradsz vagy maradtok?- kérdeztem, mert nagyon érdekelt.
- Mint már mondtam, gondoltam megleplek, jövő hét kedden utazunk tovább Írországba- közölte komolyan.
- Oké, de most szeretnék visszamenni a többiekhez- mondtam miközben az asztalunk felé intettem a fejemmel.- Ha gondolod szívesen bemutatlak nekik- ajánlottam fel
- Rendben- egyezett bele és széles mosolyra húzta a száját, majd odamentünk a többiekhez.
- Srácok figyelnétek egy kicsit!-emeltem egy picit meg a hangom- Szeretném bemutatni nektek a nagybátyámat, Philipet és a húgomat Lillyt. Lilly, bácsikám ők itt Alexa és Lin a legjobb barátnőim, a fiúk pedig sorban, ahogy ülnek Damon, Alex, Eric, Will és Dimitri.
- Sziasztok- köszönt szégyenlősen Lilly kissé mögém bújva.
- Örülök, hogy megismerhettelek benneteket- üdvözölt mindenkit Phil.
- Mi is örülünk a találkozásnak- mondta Alex és összenézett Damonnel.
- Nagyon örülünk, hogy megismerhetjük önt és Lillyt- viszonozta az üdvözletet- Öhmmm.... Jázmin beszélhetnénk négyszemközt?-kérdezte felém fordulva.
- Természetesen- válaszoltam, majd távolabb mentünk a csapattól. Mikor már mindenki hallótávolságon kívül volt belekezdett a mondandójába.
-  Én nagyon élveztem a mai napot és érdekelne, hogy lenne-e kedved a jövő héten is találkozni?-kérdezte reménytelin.
- Jó lenne- válaszoltam lelkesen, amitől neki is megnőtt az önbizalma.
- Hétfőn jó?- kérdezett.
- Nem, mert Phil biztos akar jönni a hétfői próbákra megnézni, hogy hogy haladok-mondtam szomorúan.
- Értem, nem lenne gond, ha én is megnéznélek?- faggatott tovább
- Örülnék neki. Van nálad valami ahova felírhatom a címeket?- kérdeztem, mire ő csak bólintott, majd megadom neki a címeket és leírtam mikor kezdődnek.- Ha gondolod gyere el mindkettőre.
- Ezer örömmel és semmiért sem hagynám ki- mosolyog.- Vissza kéne menni az asztalhoz- suttogja a fülembe, amire alig észrevehetően bólintok.
 Visszamentünk a többiekhez, majd elbúcsúztunk mindenkitől és immár Lillyvel és Phillel együtt mentünk vissza a szállodába. Megbeszéltem Phlippel, hogy holnap 9-re a kori pályára megyünk, mivel ott kezdek, majd utána ebédelünk és csak délután 2-kor kezdődik a táncpróba. Mivel nálunk már nem volt hely, így Phil a fiúkkal aludt, míg Lilly velem.Megvacsiztunk, TV-ztünk, majd olyan 10 körül mindenki agyba dőlt.

~*~*~*~*~*~*~


 Reggel arra ébredtem, hogy valaki ugrál az ágyon. Egyből tudtam ki ez elvetemült, ezért lehúztam magam mellé és csikizni kezdtem.
- Ez...nem...éri, tudod...milyen..csikis..vagyok- nyögte ki nevetve- nem..is ..hagytál...időt...védekezni
- Nem kell korán reggel az ágyamon ugrálni- mondtam miközben abbahagytam a kínzását- egyébként lenne kedved eljönni a kori edzésre és a táncpróbára?
- Naná. Semmi pénzért ki nem hagynám- lelkendezett.
- Akkor, ha már felkeltettél menjünk reggelizni.- Kikászálódtunk az ágyból és a konyha felé vettük az irányt.
- Oké! Mit eszünk?
- Hát van müzli, tej, kakaó, pirítós, gyümölcslé... miért mit szeretne az én imádott ˝kicsikém˝?- kérdeztem.
- Lehetne palacsinta csokiöntettel?- kérdezte ártatlan arccal.
- Nem is tudom megérdemled?- kérdeztem elgondolkodva, mire aranyos kiskutyaszemmel nézet rám- Jó legyen, de segítened kell-azonnal rábólintott. Megcsináltuk a temérdek palacsintát és a csokiöntetet, mire mindenki felébredt az ínycsiklandozó illatokra.
 Megreggeliztünk, majd Lillyvel a szobánkba mentünk elkészülni és már indultunk is Útközben összeszedtük a nagybátyám aki már várt minket a hallban. Közölte, hogy limuzinnal megyünk. Nem egyeztem bele mivel nem szerettem volna feltűnést kelteni, ezért inkább a gyalog mentünk. 8:45-re már a pályánál voltunk, mikor megszólalt a mobilom. Intettem nekik, hogy menjenek be, majd én is megyek nem sokára és közben felvettem.
- Igen?- szóltam bele félénken, mivel nem néztem meg ki a hívó.
- Szia! most értem az épület elé és nem tudom hol vagy..tok-mondta.Damon
- Akkor gyere be és a pultnál várlak. Szia!- meg se várva a válaszát kinyomtam és vártam mikor toppan be. Nem kellet hozzá sok idő és megláttam őt az ajtóban. Odajött hozzám és megölelt köszönésképpen, majd együtt mentünk az előcsarnokból a pályára, ahol már vártak rám.
- Örülök, hogy végre megtisztelsz minket a jelenléteddel- mondta Philip.
- Jól van na most már itt vagyok és ez a lényeg- mondtam szúrós tekintettel.
- Remélem kezdhetünk mert még meg kell tanulnod az Angyalok táncát- közölte Jacq.
- 1 perc és itt vagyok csak fel kell vennem a korim és már kezdhetjük is. Milyen Angyalok táncát?-kérdeztem.
- Az egy páros szám, amihez természetesen partner is kell, csak az még nem tudom ki lesz, de az illetőnek veled együtt kell megtanulnia a kűrt.- mondta Jacq
- Én vállalom a feladatot- Lilly
- Nem, sajnálom te még kicsi vagy egy ekkora feladatra. Ámbár a veletek jött fiatalember pont megfelelne partnerednek-mutatott Damonra Jacq- Lenne kedved Jázminnal korcsolyázni?- kérdezte Damont.
- De, miért is ne, egy próbát megér- válaszolta.
- Akkor itt egy kori, ha felvetted kezdhetjük is-mondta és Damon kezébe nyomta a korcsolyát, aki azonnal fel is vette és immár ő is a jégen állt velem szemben.
 Hallottam az edző hangját, aki elmagyarázta mit és hogyan kell csinálnunk azért, hogy jó legyen. Magamon éreztem Phil és Lilly minden figyelmét, ami különösebben nem zavart, de annál inkább égette a bőröm Damon pillantása, aki le sem vette rólam a tekintetét egy percre sem. Már vagy 3 órája gyakorolhattunk, mikor Jacq közölte, hogy mára ennyi, majd holnap találkozunk. Mindketten lejöttünk a jégről, levettük a korikat és a "családommal" együtt elmentünk ebédelni.
 Torival 2-re beszéltük meg a próbát, így ebéd után elindultunk a táncterem felé. Útközben hülyéskedtünk, beszélgettünk, szórakoztunk és forró csokit ittunk Lillyvel. Mire odaértünk már kihallatszott a ritmusos zene, így gyorsan bementünk, átöltöztem és már mentem is a terembe. Látszólag Tori jól kijött mindenkivel, majd mikor meglátott intett a táncosoknak és már kezdtük is a táncot. Láttam a bácsikámon, hogy örül annak, hogy élvezem amit csinálok, így nem látta akadályát ami miatt nem folytathatnám. Az óra után hulla fáradtan mentem vissza az öltözőbe, hogy újra emberi kinézetet varázsoljak magamra. Miután végeztem kimentem az épület elé ahol mindenki csak rám várt. Philip kijelentette, hogy bármennyire is tiltakozom akkor is autóval megyünk haza. Elbúcsúztunk Damontól, majd mindannyian beszálltunk a járműbe és hazamentünk.
 A szállodába érve egyből felmentünk a lakosztályokba és én személyesen elköszöntem a nagybátyámtól és Lillytől. Majd egyenesen a szobámba mentem és a fáradtságtól  azonnal beájultam az ágyba és másnap 10-ig fel sem keltem.

4 megjegyzés:

  1. Jípp ..ez fantasztikus .. jó tudom, hogy mindegyikre ezt írom, de ez így igaz..mindegyik részt csodásan írod meg :)) Amikor mondtad , hogy lesz benne kislány picit kisebbre gondoltam , de olyan aranyos *.* és Jasmin , olyan jó nővér benne *.* igaz ez az első rész, ahol szerepel , de már ezekbe a mondtakból visít , hogy szeretik egymást :)) ezután a próba...hát na..nem gondoltam, volna , de nagyon kreatív vagy *.* szóval, akkor együtt jégtáncoznak, amiből az következik, hogy sokkal több időt töltenek együtt és sokkal közelebb kerülnek egymáshoz. :DD és nagyon szépen írtad le a jelentetet :O :DD alig várom a következő jelenetet *.* imádom *.* :)) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az kimaradt, hogy nagyon jó lett az oldal kinézete.. :D vidám és hangulatos :)) nekem tetszik :))

      Törlés
    2. Eszméletlenül jó esett, amit írtál és örülök, hogy teszik az új kinézet
      Sietek a kövi résszel :D :)

      Törlés
  2. Ahogy elkezdtem ma olvasni még nem nagyon kaptam el a szálakat
    De egyszerűen nem bírom abbahagyni az olvasását..:D remélem tudod hogy ha nem tanulok a te bűnöd lesz mert ilyen jól írsz ;)
    Lehetetlen abbahagyni:D
    Puszi:)

    VálaszTörlés