2012. december 7., péntek

6.fejezet

Remélem tetszeni fog a következő rész!
:)


Ezen a héten próbáról edzésre, edzésről próbára jártam. Mivel már péntek van a Kimmel, Alexával, Lukassal és Tristannel délután elmentünk vásárolni a Regent Street-re. Csodálatos látványt nyújtott a megannyi fényfüzér- habár még nem volt kivilágítva- és a hangulat is csodás volt. Először vettünk magunknak forró csokit, majd a fiúkat szinte az összes üzletbe berángattuk.
- Nézd milyen csodálatos az a ruha- áradozott Kim és már mutatta is a fehér alapon fekete csipkés blúzt amit talál.
- Szép, miért nem próbálod fel,- kérdezte Alexa. Ezt Kim egy bólintással elintézte és már ment is a próbafülke felé.
- Csak, hogy tudd Kimnek nem mondunk olyat, hogy próbáld fel, mert akkor hosszú-hosszú órákra itt ragadhatunk- figyelmeztettem és a 2 fiú is megerősítette az általam elmondottakat. Kis idő múlva Kim kijött a fülkéből.
- Na, milyen?- kérdezte.
- Nagyon jól áll neked, de öltözz gyorsan vissza , vedd meg és már mehetünk is tovább. OKé?- kérdeztem, erre kinyújtott nyelvel visszament és kicsivel később már a bolt előtt álltunk Kimmel és a blúzával.
 Még bóklásztunk vagy 2 órát, eközben vettünk fényfüzéreket, díszeket, és rengeteg mást. Már elindultunk a szálloda felé, amikor megszólalt a telefonom. A kijelző Alyson képe villogott, így gyorsan felvettem.
- Szia! már úton vagyunk hazafelé- mondtam meg se várva azt, hogy beleszóljon.
- Neked is szia! már kezdtük azt hinni, hogy nem is jöttök vissza. Amúgy már csak titeket várunk- közölte igen indulatosan, mire válaszolni se hagyott, úgy folytatta- a srácok is itt vannak már és mivel te és Alexa hívtátok meg, így már réges-rég itt kéne lennetek, úgyhogy siessetek.
- OKé! 10 perc és ott leszünk- mondtam, majd egy picit odébb húzódok a többiektől és folytatom- Kim meglátott egy blúzt és addig járkált fel-alá, hogy felpróbáltattuk vele és ezután gyorsan rászóltunk, hogy az idő véges és nem lenne szerencsés ott tölteni az egész délutánt, így megvette és már indultunk is haza- füllentettem egy kicsit, ami még nem bűn.
- Jó, de azért siessetek- kérlelt, ám eközben megérkeztünk a szálloda elé.
- Pár perc és fent leszünk. A többit meg később megbeszéljük- mondtam és meg se várva válaszát kinyomtam. Szerencsénkre Louis már hívta nekünk a liftet, így arra már nem kellet várni és hamarabb felértünk a lakosztályunkba.
- Sziasztok- köszöntek a srácok, majd megöleltek minket. Ezalatt Lukas és Tristan értetlenül figyelte a jelenetet az ajtóból.
- Khm..... minket be sem mutatsz?- kérdezte Lukas kíváncsian.
- De, persze. Lukas, Tristan ők itt  Damon, Alex, Dimitri, Eric és Will és fordítva- mutattam be őket egymásnak.
- Örülünk a találkozásnak srácok, mi vagyunk Jázmin testőrei- mondták egyszerre Lukasék.
- Öööö.....OKé- válaszolták megszeppenve Alexék.
- Ki szeretne húzni először?- kérdeztem mindenkitől, mire mindenki felém nézett csillogó szemekkel
- Ééénnn- válaszolták kórusban.
- Oké, de egyszerre csak egy valaki húzzon és nézze is meg nehogy véletlenül saját magát húzza- mondtam, majd szép sorban odamentem mindenkihez és húztak, majd végül enyém lett az utolsó név, ami megmaradt.
 Mindenki csak maga elé meredten ült, miután húztunk és meg sem szólalt. Egy idő után kezdett nyomasztó lenni a csönd, ezért inkább kimentem az erkélyre, ami a rózsakertre nézett. Csodálatos és meglepő volt a látvány, hisz már repkedtek a mínuszok és a rózsák még mindig virágoztak. Gondolatmenetemből egy kéz rázott fel.
- Minden rendben?- kérdezte Damon aggódva.
- Persze, csak kezdett kínos lenni a csönd, így inkább kijöttem- válaszoltam és rámosolyogtam.
- Azt hittem valami gond van mert kb 20 perce mentél ki a szobából és....- itt megakadt, de egy kis gondolkozás után folytatta- aggódtam miattad. Nem lenne jó, ha megfáznál és ki se mozdulnál- mondta. ˝Olyan aranyos mikor elpirul˝-gondoltam magamban.
- Nem szokásom megfázni, de aranyos, hogy aggódtál értem- mondtam, majd végigsimítottam a karján.
- Nem lenne kedved inkább bemenni a melegre?- érdeklődött.
- De- mondtam majd visszafordultam, hogy még utoljára megnézzem a rózsákat, ám ekkor észrevettem valamit.- Nézd havazik- lelkendeztem és a nyakába ugrottam, amit ő egy öleléssel viszonzott.
- Te ennyire szereted a havat?- kérdezte és válaszul csak bólintottam, majd tovább folytatta- akkor lenne kedvetek eljönni velünk a parkba hócsatázni holnap?- érdeklődött felcsillanó szemekkel.
- Ezer örömmel- lelkendeztem tovább, majd bementünk az erkélyről és elmondtam a többieknek a holnapi programot, amibe a egyből bele is egyeztek.
 Még sokáig beszélgettünk, játszottunk, majd éjfél körül a fiúk elbúcsúztak és hazamentek. Lukas és Tristan elköszöntek és  a szobájuk felé vették az irányt; Kim, Alyson, Lin, Maryon és Alexa pedig az én szobámba kötött ki, mondván mindent tudni akarnak arról, ami kint történt.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett *.* Kíváncsi vagyok kit húzott......:D juj de várom a másnapot *.* :D ^^ remélem hamar lesz kövii *.* :D alig várom ;)

    VálaszTörlés