2012. december 12., szerda

7.fejezet



Másnap reggel arra ébredtem, hogy valaki szó szerint belepasszíroz az ágyba.
- Mi a fenének kell kora reggel kiverni az ágyból?- kérdeztem tettetett durzival.
- Neked is jó reggelt. Egyébként már 9 óra van és a srácokkal 10-re beszéltünk meg találkozót- világosított fel Kim.
- Jó értem, attól még nem kell belenyomni az ágyba- mondtam kissé morcosan, majd nagy nehezen kikászálódtam az ágyból és átmentem a konyhába. Már mindenki reggelizett, mire kiértem.
- Jó reggelt mindenkinek- köszöntem jókedvűen.
- Neked is. Olyan jó kedved van annak ellenére, hogy Kim felkeltett. Mégis mi történt kb. 2 perc alatt?- érdeklődött Alyson.
- Semmi-mondtam közönyösen- különben hol van a kávé?- kérdeztem kicsit idegesen.
- Elfogyott. Nem értem, hogy tudod meginni azt olyan édesen- jelentette ki Maryon.
- Mindegy, akkor veszünk egyet- közöltem és visszamentem a szobámba. Magamhoz vettem a ruháim és átöltöztem, majd a nappaliba megvártam a lányok. 
Kim ruhája, Alyson ruhája, Maryon ruhája,
Lin ruhája, Alexa ruhája, Jázmin ruhája
 Miután elkészültek a többiek is lementünk a hallba és elindultunk a találkozási ponthoz. Útközben vettünk kávét és forró csokit. Nem sokkal 10 után értünk a parkba, ám a fiúkat sehol sem láttuk. Gondoltuk nem jöttek el vagy ha mégis, akkor pedig már elmentek. Beszélgettünk a lányokkal, mikor valaki illetve valami eltalált minket.
- Áháá.... ez nem ér- panaszkodott Lin és már készült is a visszavágóra.
- Hol voltatok?- kérdezte Kim miközben a hajából szedte ki a havat.
- Elbújtunk, hogy meglepjünk titeket és ahogy látom sikerült is- mondta nemes egyszerűséggel Dimitri.
- Akkor ez háborút jelent- néztünk össze a csajokkal és már indítottuk is a támadást.
 A srácoknak még felfogni sem volt idejük, hogy mit mondtunk, mert már célba is értek az első hógolyók. Az előbbiekből tanulva gyorsan fedezéket kerestünk és onnan folytattuk tovább, ám nem hagyták magukat legyőzni. A végére már egymás hegyén-hátán voltunk és csatáztunk. Alyson már nem bírta és abbahagyta a dobálózást és megszólalt:
- Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én már fázok- mondta- és egy kis pihenő nem ártana. Ki kér forró csokit?- kérdezte és közben a közelben lévő árusra mutatott. Mindenki hevesen bólogatott, így odament és kért 11 pohár forró csokit. Az árus elég furán nézett rá ezért Will odament segíteni neki. Mit ne mondjak kedves gesztus volt a részéről.
- Meg is hoztuk- mondta vidáman Alyson és szétosztották a poharakat.
-Tessék- nyújtotta Damon felém a forró italt.
- Köszönöm- válaszoltam szégyellősen.
 Miután megitta mindenki a csokiját folytattuk a hógolyózást. Most mindenki-mindenki ellen volt. Nem értem mi jó abban, ha mindenki egy valakit dobál, de nem is kel értenem- gondoltam magamban.
 Ekkor valaki ellökött és hirtelen ötlettől vezérelve hóangyalt próbáltam csinálni. Ezt látva a többiek és a hóba vetették magukat és mindeni hóangyalt gyártott. Egy idő után egyszerre álltunk fel és mivel mindannyian kellően átfagytunk, így a közeli kávézóba mentünk felmelegedni.
 Már egy ideje ültünk és beszélgettünk, mikor észrevettük, hogy elfogytak a forró csokik és Alysonnal elmentünk még rendelni. Mikor a pulthoz értünk hirtelen valaki hátulról átölelt, amitől nem kicsit megijedtem és hátrafordultam, majd megláttam.....


Ui.:  Nem lett ugyan hosszú, de azért remélem tetszeni fog mindenkinek és kommenteket is kapok, hogy milyen lett. Szerintetek legyen mások szemszögéből is vagy jó így? a véleményetekre kíváncsi vagyok :)
Ildi

2 megjegyzés:

  1. Hihi megjöttem és elolvastam és áááhhh :DD Mondhatni kedvenc résznek *.* Olyan aranyos kis hócsatázások voltak :D Kezdjük a legelején: a kép nagyon találó és tetszik :)azután jön az ébredés..kicsit morcos , de hirtelen jókedv..huha , sejtem mitől lett gyorsan jókedve :DD ki ne találkozna szívesen a fiukkal .:P ( ő meg főleg Damonnal) A ruhák nagyon jóó *.* viszont eggyel több kép van :O :D és jött a kedvenc részeim : Kis gonosz fiuk :P de legalább nem hagyták magukat a csajok :D willtől meg rendes volt, ahogy írtad...a képeken ő néz ki a legidősebbnek szerintem...a történet szerint egyidős a srácokkal vagy idősebb? Esetleg nincs jelentősége ? :D Juj a végét alig várom , hogy folytasd :D szerencsémre nekem vannak benfentes információim ^^ Ömm na a másik szemszög. Pontosan nem tudom ...ha megírod, akkor szerintem jó is lehet , de a helyedben egy picit még kavargatnám a szálakat , hogy az olvasok egyre kíváncsibbak legyenek az igazságra és akkor raknám be a másik szemszögét , amivel minden tisztázódik, de el tudom képzelni , hogy már a következő részben más szemszögéből is írsz részletet, vagy épp az ,csak más szemszögéből írnád és akkor elöttünk történne minden, mi is együtt éreznénk mind a két fő szereplővel. (mármint ha Damon szemszögére értetted) Na az elején írtam, hogy én hogy csinálnám..elbizonytalanodtam ,mert így leírva és belegondolva mind a kettő szempont tetszik.. :D hát ebben nem voltam nagy segítség xD majd a következő kommentelő megmondja :DD remélem gyorsan lessz köviii *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi a komit és örülök hogy tetszett. Lehet a köviben lesz már más szemszögből is, de nem biztos. Már készülőben van a kövi és amint kész fel is teszem :)

      Törlés