2012. november 13., kedd

2. fejezet



A bejáratnál várt minket Alyson, aki már türelmetlen volt ugyan, de vidáman fogadott bennünket.
Alyson Wood
- De jó, hogy itt vagytok! Annyira örülök nektek, hogy VÉGRE itt vagytok- lelkendezett, de érződött a hangján a türelmetlenség amikor a limóhoz értünk
- Én is  örülök  neked- mondtam enyhe iróniával a hangomban.- Alyson szeretném bemutatni Alexa Degast. Alexa ő itt Alyson Wood. Ő intézi a személyemet érintő dolgok egy részét.-mutattam be őket egymásnak.
- Örülök, hogy megismerhetlek Alexa!-köszönt Alyson most már nyugodt hangnemben.- Indulhatunk?- kérdezte, mire én csak bólintottam.
- Nekem jelent örömöt, hogy személyesen is találkozhatok veled- mondta Alexa immár az autóban ülve.
 Az úton sokat beszélgettünk és hülyültünk a lányokkal. Alexa és én már tűkön ülve vártuk, hogy végre láthassuk a szállodát.
  Mikor odaértünk a szállodához szinte alig hittem a  szememnek. Ugyan láttam képen, azon elég lestrapált állapotban volt, de most rengeteg munka után úgy nézett ki, mint egy igaz angol szálloda. Mindenki kint várt minket az épület előtt. Megálltunk a bejárat előtt és meghatódva a sok ember láttán és csodálatommal irántuk szálltam ki a limuzinból.
- Üdvözöljük Őfelségét és kíséretét! Reméljük élvezni fogják az itt töltött időt- köszöntöttek mindhármunkat. Annyira meghatott ez a kis figyelmesség, hogy nem bírtam tovább utat engedtem a könnyeimnek.
- Én.... nem is tudom... mit mondjak- mondtam el-elakadó szavaimmal.- El sem tudják képzelni mekkora öröm számomra az, hogy ennyi kedves és figyelmes ember vesz körül- éreztem ahogy a londoni időjárás tükrözni kezdte a meghatódottságom és azon nyomban elkezdett esni az eső, ezért megkértem mindenkit, hogy menjünk be sz épületbe. Mire mindenki beért észrevettem, hogy 3 ember a hallban már csak ránk várt.
Kimberly Bloodrose
- Végre itt van a mi kis uralkodónk- mondta egy magas vörös hajú lány. Ő volt Kimberly Bloodrose.- Iszonyatosan hiányoztál nekem te lány- viccelődött és közben szorosan magához ölelt.
- Én is örülök, hogy látlak Kim, de azért nem kell kiszorítani belőlem a szuszt- mondtam neki, majd meghatódottan, de elengedett. Ezután mellénk lépett egy másik lány, akinek vállig érő barna haja volt. Ő volt Maryon Cheng.
Maryon Cheng
- Milyen sokat nőttél, mióta nem láttalak- mondta Maryon meglepődötten és olyan óvatosan ölelt magához, mintha attól félne, hogy összetör.- Soha sem gondoltam volna, hogy ilyen gyönyörű lesz a mi kis hercegnőnk, de nagyon örülök a találkozásnak- mondta. Tény, ami tény 14 éves korom óta nem láttuk egymást.
- Számomra az öröm, hogy újra látjuk egymást.- öleltem vissza őt. Miután elengedett, odajött hozzánk Lin is és "diszkréten" a nyakamba ugrott.- Megfojtasz Lin!- szúrtam le mire engedett a szorításából.
Linett Watson
- Annyira sajnálom csak...- szabadkozott, de azért folytatta- örülök, hogy végre együtt tölthetünk egy kis időt, mint régen- mondta lelkesen.
- Nem felejtesz el valakit?- kérdeztem Lint. Ekkor vette észre a mögöttem álló Alexát, akinek egyből a nyakába ugrott és nevetve köszöntötték egymást. Maryon és Kim értetlenkedve nézett rám magyarázatot várva. Megköszörültem a torkom, mire a lányok elengedték egymást és felénk fordultak.
-Hadd mutassam be nektek Alexa Degast, ő is velünk fog lakni- hadartam el egy szuszra. Erre a lányok nyakába ugorva üdvözölték és árasztották el kérdésekkel, amikre ő készségesen válaszolt is.- Csajok, hadd kapjon már egy kis levegőt- mondtam nekik- Alexa, jól vagy?- kérdeztem ijedten, erre ő csak bólintott.- Ha minden oké akkor szeretném bemutatni neked a többieket.- Tőlem balra Kimberly  Bloodrose és jobbra pedig Maryon Cheng, de ahogy látom jól ki fogtok jönni- mutattam a lányokra.
- Ha nem haragszotok én elmegyek enni, mert mindjárt éhen halok- jelentettem ki erre mindenki elkezdett nevetni, amit nem értettem.
- Oké menjünk enni, mert már én is nagyon éhes vagyok- mondta Alyson, majd a többiekkel együtt bementünk a szálloda éttermébe megebédelni.
 Miután végeztünk megbeszéltük, hogy 2 óra múlva találkozunk a hallban és elmegyünk városnéző körútra Ezután mindenki felment a szobájába kipakolni és rendbe szedni saját magát, mielőtt elhagyjuk a hotelt. Délután 3-kor a hallban találkoztunk és elindultunk felfedezni Londont.

3 megjegyzés:

  1. Hiába olvastam már egyszer muszáj volt most is :) a szereplők nagyon szépek :D , és talán egy picit megváltoztattad a történetet mert nem igazán így emlékszek, d e így is nagyon jó :) mindenki mien udvarias egymással :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. majd meglátod mennyit tudok változtatni ha akarok :)

      Törlés
  2. Szia..:) most kezdtem:) Sajnos az utóbbi időben nem volt időm olvasni
    de ez........nagyon jó,..:) más mint amit olvasni szoktam
    de nagyon jó:)
    Nagyon tetszik..:)

    VálaszTörlés